TAK for opbakning til vores aktiviteter!

Som vi har informeret dig om, så har vi startet sæsonen via Klublokalet hos OS – en Facebookgruppe, hvor vi arrangerer forskellige aktiviteter for dig og vores øvrige medlemmer. Vi har allerede oplevet god opbakning med bl.a. nogle FLOTTE og kreative udklædninger i forbindelse med fastelavn – de er et kig værd!

GO OS har udfordret alle Odder foreninger

Vi har startet en CHALLENGE med de øvrige idrætsforeninger i Odder; hvilken forening kan gå/løbe længst inden genåbning af indendørs idræt? OS og GO (Gymnastik Odder) er allerede kommet til Indien, men hvis vi skal kunne følge med GO, så har vi brug for også DINE kilometer. Så kom med i gruppen her; Sammen mod lysere tider og få motivation og udfordring til bevægelse frem mod genåbningen. Vi bliver også så glade, når du deler de fine tegn på forår i Klublokalet hos OS.

Aktivitet til de ældste børn

Hver uge arrangerer vi en online dryland træning for særligt de ældste af vores svømmeskolebørn; Delfiner og Hajer. Dryland træning er styrketræning, som konkurrenceholdene er vant til at supplere deres svømmetræning med. Lige for tiden laver de jo primært dryland, da svømmehallen stadig er lukket. Vores konkurrencechef, Jan, og haj-træner, Martin, har sammensat et begynder-styrketræningsprogram med svømmerelaterede øvelser. Med hjælp fra nogle af klubbens bedste svømmere guider de dig – måske sammen med mor, far eller en søskende – gennem programmet. Følg med i Klublokalet hos OS og hold øje med din mail, hvor du får en invitation til et Zoom møde.

Hvad sker der de næste par uger?

Derudover er der netop kommet baby-svømme øvelser med en sangleg, en skattejagt og en session med vejrtrækningsøvelser ud til jer, så hermed endnu en opfordring til at følge med i Klublokalet hos OS. Hvis du ikke er Facebook-bruger, kan du følge med i vores aktiviteter på vores hjemmeside og deltage i de fleste aktiviteter via mail. Interesserer du dig lidt ekstra for vandaktiviteter, skal du også med under vandoverfladen Hos OS, hvor jeg giver tips og tricks om sikker badning, svømning, SUP etc., og du kan lære folkene bag svømmeklubben bedre at kende. ??

Vi ses online og sammen-hver-for-sig!