Depositum Træningslejr K1 - påsken 2020
Hej alle,

Da vi skal være tidligt ude med træningslejre, er vi allerede nu nødt til at bede om depositum for denne træningslejr og deadlinen er kort, da vi først kan booke i det øjeblik at I har tilmeldt jer.

DEADLINE: Fredag d. 27.09.2019

Den samlede pris for træningslejren bliver kr. 4000,- pr person....

Når I tilmelder jer skal I huske at skrive jeres (svømmernes) navn, som står i jeres pas...da det er disse vi får flybilletterne på, hvis navnet ikke passer koster det op til kr. 1000,- at rette disse!

På træningslejren køre vi samlet i bus fra Odder Svømmehal TIDLIGT søndag d. 5. april til Hamborg, her afgår flyet til Antalya og det foregår på samme måde hjem. Vi rejser hjem søndag d. 12. april. Komplet rejseplan og træningstider udkommer senere

Link på hotellet:

Ja det ser lækkert ud og I kan godt begynde at glæde jer.

Endvidere skal vi have en holdleder med og I må gerne skrive til mig personligt, således at dette også kan planlægges.

God dag.

Mvh