Klubmesterskaber Svømmeskolen

JUTLANDER BANK
KLUBMESTERSKABER

- FOR ALLE I ODDER SVØMMEKLUB

Lørdag d. 14. december inviterer vi både vores medlemmer i svømmeskolen og i konkurrenceafdelingen til Klubmesterskaber 2019

Vi holder pause i konkurrencesvømmernes ordinære stævne kl. 14.30, hvor stævnet for jer - medlemmer i svømmeskolen - starter.

For at undgå hedeslag og mere kaos end højst nødvendigt, har vi i år valgt at inddele stævnet for jer i hold. Afhængig af, hvilket hold du går på, møder du således til et bestemt tidspunkt. Vær derfor opmærksom på følgende program:

Program (vejledende)
Kl. 14.00 Møde for hjælpere til stævnet
Kl. 14.30 Småbørn og Vandhunde
Kl. 14.45 Store vandhunde og Sæler
Kl. 15.15 Søløver og Familiehold
Kl. 15.30 Delfiner, Hajer, Havfruer, Udspringere, AquaAction.
Kl. 16.00 Æbleskiver og hygge
Kl. 17.00 Luciaoptog

OBS: For de ovenstående tidspunkter gælder det, at I står klar omklædte på kanten - ikke før og ikke efter.

Som forældre følger man naturligvis sit barn hen til kanten, hvor hele vores trænerteam står og tager i mod jer. Efterfølgende henvises forældre til tilskuerområdet, så vi har bedre overblik over børnene.

Vi er opmærksomme på, at der er flere af jer, som har børn på forskellige hold, og I ankommer selvfølgelig samtidig, men vi håber, at jeres ældste barn vil vente på sidelinjen til det bliver deres tur jf. programmet.

De løb man kan svømme er 25 m fri og 25 m ryg. Alle hjælpemidler er tilladte, og vi har trænere i vandet til at hjælpe jer.

Alle hold starter med at svømme 25 fri. Ønsker man også at svømme 25 ryg, går man med det samme ned til start igen. Dvs. vi afvikler alle Vandhunde- og Store vandhunde-svømmere, inden vi går i gang med Sæler og Søløver og så fremdeles. For at vi kan planlægge stævnet bedst muligt, bedes I ved tilmelding vælge, om I vil svømme én af løbene eller dem begge.

TILMELDING
I år foregår tilmeldingen HER på eventet. Det er vigtigt, at I tilmelder jer, så vi kan danne os et overblik over, hvor mange I kommer. Husk at tilmelde på barnets profil, og har I flere børn, der ønsker at deltage, skal I tilmelde hvert barn på hver deres profil - ligesom ved holdtilmelding.
Tilmeldingsfrist er mandag d. 9. december.

Afhængig af antallet af tilmeldinger, forbeholder vi os ret til at ændre i programmet. I så fald, vil I blive informeret herom via mail og på vores Facebook-side.

HJÆLP TIL AFVIKLING AF STÆVNET
For at afvikle stævnet, har vi brug for hjælp fra jer forældre. Vi skal bruge 8 mand til at være tidtagere, samt en god håndfuld til at skrive diplomer til svømmerne. Derfor skal I ved tilmelding også angive, om I er klar på at give en hånd med, når I alligevel er i hallen med jeres seje børn. Læg mærke til, at hjælpere bedes møde ind til en kort briefing kl. 14.00.

Når du har svømmet
Efter dit/dine løb modtager du en flot medalje og et diplom med din tid på. Og så er der dømt julehygge med æbleskiver til alle.

Vi håber på stor opbakning til stævnet - både fra børn og forældre, og vi glæder os meget til at tage i mod jer til en hyggelig eftermiddag. Som I kan se i programmet, er der Luciaoptog kl. 17.00. Vi håber I har lyst til at blive hængende til dette.

Spørgsmål
Kontakt breddeansvarlig, Gina V. Madsen, hvis du har spørgsmål til noget i forbindelse med stævnet.
Tlf. nr.: 23 97 71 23
E-mail: kontakt@oddersvoem.dk (eller besvar denne mail)

Vi ses på kanten!

Odder Svømmeklub