Juleafslutning for k-afd.
Kære svømmere, forældre og søskende

På lørdag d. 14. december inviterer vi til juleafslutning med julemad og julehygge for jer og jeres familie.

Arrangementet foregår i fælleslokalet på Parkvejens Skole, når vi er færdige med Luciaoptog og præmieoverrækkelse til vores Klubmesterskaber.

Maden er i år en lækker juleanretning leveret af Bondes mad. For svømmerne er maden gratis, og følgende priser gælder for forældre og søskende:

Voksne: 100 kr.
Børn: 50 kr.

Ved tilmelding bedes I vinge antal voksne/børn af, så vi kan få bestilt mad til alle. Hvis I allerede har tilmeldt jer og betalt via mobilepay, skal I ikke tilmelde jer dette event. Jeres tilmelding er registreret ved betaling.

Ønsker I at deltage uden forældre/søskende, så send en mail til kontakt@oddersvoem.dk, og vi tilmelder jer.

I bedes selv medbringe drikkevarer og service.

Vi glæder os til at se jer til både Klubmesterskaber og til juleafslutning.

Stævneudvalget i Odder Svømmeklub
12.12.2019