Påske træningslejr for K2
Kære #navn#

Så er der mulighed for at tilmelde sig ÅRETS helt store træningslejr i fantastiske Ebeltoft. Vi skal bo på Danhostel Ebeltoft, som har en fantastisk service og ikke mindst forplejning.
Svømmehallen ligger en lille 10 min. gåtur fra Danhostel Ebeltoft - her træner vi to gange dagligt..... Det bliver trænerne Maja og Emma som står for træningen vi i trænerteamet har sammensat en sjov, hård og udfordrende træningslejr til jer alle....DET BLIVER SÅ FEDT.

Ugen før vi tager afsted sender vi en tidsplan ud for turen, med al nødvendig information. Såsom pakkeliste, tidsplan mm.

Det vigtige at vide på forhånd er at vi mødes ved Danhostel Ebeltoft til "tjek ind" lørdag d. 4. april fra kl. 13.00-13.30, derefter vil der være fælles info kl. 13.35 med diverse praktisk info.

Torsdag d. 9. april kl. 12.00-12.30 er der "tjek ud" dvs. at alle deltagere skal hentes i det tidsrum

Derfor få jer tilmeldt i dag til denne uhørt billige træningslejr - hvor klubben dækker over halvdelen

Mvh.

Danmarks gladeste Trænerteam i Odder Svømmeklub