Aqua Camp uge 32
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Invitation til Aqua Camp i sommerferien

Vi kan nu endelig og GLÆDELIGT meddele, at Odder Svømmeklub traditionen tro inviterer til Aqua Camp fra mandag til fredag i uge 27, 28 og 32 i sommerferien.

Så elsker dit barn vand og er mellem 7 og 12 år, så er det NU du skal slå til.

Sommeren ser jo pga. corona-krisen lidt anderledes ud for mange af os. Det gælder også OS og vores Aqua Camps. Du (dine forældre) bedes derfor læse nedenstående retningslinjer grundigt før du tilmelder dig. Som medlem har du førsteret til at tilmelde dig vores Aqua Camp, men du skal ikke vente længe med at få det gjort, for der er tilmeldingsfrist for vores Camps i uge 27 og 28 allerede på søndag d. 14. juni.

Retningslinjer
Grundet nye regler og retningslinjer som følge af risiko for smitte med COVID-19, er vi nødt til at sætte følgende øvrige krav til deltagere på Aqua Camp:

• Deltagere skal kunne svømme selvstændigt på dybt vand
  • Deltagere skal kunne holde styre på eget udstyr i omklædning og i svømmehal (det bliver ikke muligt at anvende skabene i omklædning), så vi ikke kommer til at dele udstyr.

Derudover gælder følgende retningslinjer (se evt. illustration med vandsportens corona-regler nederst):

• Bliv hjemme, hvis du føler dig forkølet eller på nogen måde har symptomer på COVID-19
  • Vær opmærksom på god hygiejne, vask hænder, brug håndsprit og vask hele kroppen grundigt inden du tager badetøj på
  • Host eller nys i dit ærme eller i albuen, ikke i dine hænder
  • Undgå håndtryk, kindkys og kram – begræns den fysiske kontakt
  • Hold 1 m afstand, 2 m ved fysisk aktivitet.
  • Brug eget udstyr

Af hensyn til forsamlingsbegrænsningen på 50 personer, tilbyder vi kun 30 pladser på alle tre Aqua Camps, da vi om eftermiddagen kommer til at blande os med de offentlige gæster i svømmehallen.

Du kan godt begynde at glæde dig
Vi kommer til at lave nogle af de aktiviteter, du måske kender fra tidligere Aqua Camps, men vi sørger også for, at der altid er nye lege og overraskelser på programmet, så du kan godt begynde at glæde dig!

Der kommer til at foregå en masse sjove aktiviteter både i vand og på land. I kan se frem til spændende dage med leg, samarbejde, læring og nye vandoplevelser.

Aktiviteterne foregår fra mandag til fredag kl. 08.00-14.30.

Der ikke mulighed for udvidet pasning i denne omgang.

Under Aqua Campen får børnene uddelt en T-shirt, goodiebags og andre overraskelser. Der serveres for- og eftermiddagsfrugt, men husk selv at have en god madpakke med. Husk derudover praktisk tøj til både indendørs- og udendørsaktiviteter (tag hensyn til vejrudsigten).

Det er planen, at vi er i svømmehallen to gange om dagen om formiddagen typisk fra kl. 08.15 og om eftermiddagen ca. kl. 13.00. Om eftermiddagen har vi kun konkurrence-bassinet for os selv, mens der er offentlig åbning i resten af svømmehallen. Da konkurrence-bassinet er 2 m dybt er det jævnfør ovenstående retningslinjer VIGTIGT, at deltagerne kan begå sig alene på dybt vand!

Vi slutter dagen med frileg i hele svømmehallen samtidig med, at der er offentlig åbning. Hvis der er mange gæster i svømmehallen om eftermiddagen, kan vi være nødt til at lave andre aktiviteter, så vi overholder reglerne for afstand og forsamlinger.

Prisen er 999 kr. for at deltage på campen.

Vi forbeholder os retten til at aflyse arrangementet ved mindre end 12 tilmeldte.

OBS: Noter ved tilmelding (kommentarfeltet), hvis der er behov for særlige hensyn til dit barn.

TILMELDINGSFRIST: søndag d. 5. juli kl. 12.00

Vi glæder os til at se jer!

Aqua Camp trænerteamet

05.07.2020