70+ og unge u. 18 Svømning og Aquafitness uge 18

Velkommen tilbage i svømmehallen

Så kan vores medlemmer under 18 år og på 70 år og opefter komme tilbage i klorvandet - og vi er klar til at byde jer velkommen!

Vi tilbyder en times vandaktivitet om ugen til en start. Det er med Birgitte og Maja som trænere, og de vil sørge for mulighed for både banesvømning og AquaFitness/Jogging/Cross - afhængig af, hvad I har lyst til.

Birgitte, Maja eller Gina (Breddeansvarlig) skal tjekke jeres coronapas (kun 70+) inden I kan komme i omklædning, så husk at have styr på dette.

Coronapasset er digitalt og med flueben i en af nedenstående muligheder, kan man få adgang til foreningsaktivitet som +70 årig:

• Tidligere påvist smitte med COVID-19 (6 måneder)
  • Negativ PCR-eller lyntest (foretaget inden for 72 timer)
  • Færdigvaccination mod COVID-19
  • Coronapasset kan findes via sundhedsplatformen MinSundhed (findes også som app).

Der udover er det vigtigt, at I tilmelder jer dette event, for at vi har styr på, hvem der kommer den enkelte uge. Der kommer et nyt event for hver uge.

Vi glæder OS til at se jer!

03.05.2021
03.05.2021 kl. 18.30 - 03.05.2021 kl. 19.30
Spektrum Odder Svømmehal
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'