Træningslejr i Ebeltoft - Forældrehjælp
Hej alle,

Vi har brug for en forældre pr. hold pr. dag som hjælper til denne træningslejr. Man må gerne tilmelde sig som holdleder flere dage, evt. gerne "alle" dagene med holdet (ens barn) NÅR I TILMELDER JER - SÅ SKRIV HVILKE DAGE I KAN HJÆLPE (en dag går fra middag til middag)

En holdleders opgave på træningslejren er:

Generelt går holdlederopgaven ud på at hjælpe svømmerne og trænerne hvis der er praktiske ting som skal løses.

En typisk dag som holdleder i Ebeltoft: stå op, sikre at alle er stået op, spise morgenmad, gå med til træning, gå med hjem igen, spise middagsmad, gå med til træning, gå med hjem igen spise aftensmad, sige godnat på et aftalt tidspunkt, fællesbriefing med trænerne og de andre holdledere og godnat.

Derudover er det at hjælpe med praktiske ting som kan opstå pludselig, skære frugt til formiddag/eftermiddag, hjælpe svømmerne og hjælpe trænerne.

Her er de overordnede informationer som er sendt ud til jer alle og gælder svømmerne. Som holdleder bedes man have det samme med som svømmerne, dog ikke svømmetasken

Vi melder tilbage til jer forældre, hvem der skal hjælpe hvilke dage, tirsdag d. 21. spetember 2020

K3 er afsted i tre døgn, fra lørdag til tirsdag
K2 er afsted i fem døgn, fra lørdag til torsdag

Der er indtjekning lørdag d. 16. oktober imellem kl. 13.00 og 13.30 - FÆLLES BRIEFING kl. 13:45

Der vil være træning op til to gange om dagen i svømmehallen. Derudover har vi adgang til udendørsfaciliteter for alle, samt styrketræning for K1.

Tirsdag d. 19. oktober er der afhentning for K3 kl. 17:30

Torsdag d. 21. oktober er der afhentning af K2 kl. 13:00

Lørdag d. 23. oktober er der afhentning af K1 kl. 12:00

Hvad skal I så have med?

Jeres svømmeudstyr i jeres svømmetaske, udendørssportstøj og sko, andet nødvendigt tøj til ugen, sengelinned, toiletgrej.

Hvad skal man huske generelt?

At det er med FULD forplejning hele træningslejren, at man skal fragtes frem og tilbage af ens forældre (samkørsel kan anbefales), lommepenge er ikke nødvendigt, godt humør er et must

FÆLLES TEMA TIL TRÆNINGSLEJREN ER: Hård træning, socialt samvær og stærkt fællesskab

Vi GLÆDER OS til at se JER alle og til verdens bedste dage sammen.

En komplet plan med træningstider, spisetider mm. for ugen sendes ud til jer alle, ugen op til træningslejren.

De gladeste hilsener

Tue Zilmer, Talentudvikler, Odder Svømmeklub

Konkurrencechef Jan Løth, Odder Svømmeklub
19.09.2021