Træningslejr i Ebeltoft - K2
Hej alle,

Så går turen til Ebeltoft. Hvor vi vil træne, hygge, grine og have en på opleveren sammen i Odder Svømmeklub. Alle klubbens hold tager afsted og træner selvfølgelig en tilpasset træning til holdene og lære hinanden at kende på tværs af holdene. Det hele i fantastiske omgivelser, med suveræn mad og faciliteter.

K3 er afsted i tre døgn, fra lørdag til tirsdag

K2 er afsted i fem døgn, fra lørdag til torsdag

K1 er afsted i syv døgn, fra lørdag til lørdag

Der er indtjekning lørdag d. 16. oktober imellem kl. 13.00 og 13:30 - FÆLLES BRIEFING kl. 13.45

Der vil være træning op til to gange om dagen i svømmehallen. Derudover har vi adgang til udendørsfaciliteter for alle, samt styrketræning for K1.

Tirsdag d. 19. oktober er der afhentning for K3 kl. 17:30

Torsdag d. 21. oktober er der afhentning af K2 kl. 13.00

Lørdag d. 23. oktober er der afhentning af K1 kl. 12:30

Hvad skal I så have med?

Jeres svømmeudstyr i jeres svømmetaske, udendørssportstøj og sko, andet nødvendigt tøj til ugen, sengelinned, toiletgrej.

Hvad skal man huske generelt?

At det er med FULD forplejning hele træningslejren, at man skal fragtes frem og tilbage af ens forældre (samkørsel kan anbefales), lommepenge er ikke nødvendigt, godt humør er et must

FÆLLES TEMA TIL TRÆNINGSLEJREN ER: Hård træning, socialt samvær og et stærkt fællesskab

Vi GLÆDER OS til at se JER alle og til verdens bedste dage sammen.

En komplet plan med træningstider, spisetider mm. for ugen sendes ud til jer alle, ugen op til træningslejren.

De gladeste hilsener

Tue Zilmer, Talentudvikler, Odder Svømmeklub