Hanne Charlotte Hjelm
Beskrivelse

Jeg hedder Hanne. Jeg træner på Voksen Vandskræk og Vandhundehold mandag-torsdag. Til dagligt arbejder jeg hos BC Catering Skanderborg A/S.

Odder Svømmeklub fylder en del i min fritid. Jeg har igennem mange år været en del af bestyrelsen og har pt. en plads i både personale- og svømmeskoleudvalget. For mig er det vigtigt at bidrage til, at Odder Svømmeklub er en klub for alle, en klub hvor der er plads til forskellighed og gode vilkår, uanset om man svømmer i svømmeskolen eller i konkurrenceafdelingen.

I over 10 år har jeg været træner i Odder Svømmeklub, hvor jeg underviser på vandhundehold samt på voksen vandskræk. Det er for mig en fantastisk oplevelse at gøre børn og voksne fortrolige og trygge ved at færdes i vandet.
Se hele beskrivelsen
Vis hold
Kathrine Nonbye Erikstrup
Beskrivelse
Hej, mit navn er Kathrine!
Jeg er 18 år gammel og går i 3.g på Odder Gymnasium, hvor jeg har studieretningen Tysk A - Engelsk A, da jeg interesserer mig meget for sprog, kunst og kultur.
Jeg har været i svømmeklubben lige fra da jeg gik til babysvømning og helt til konkurrenceafdeling, hvor jeg først for nyligt er stoppet.
Jeg har været træner i klubben i snart 4 år, og har altid nydt stemningen og fællesskabet i svømmehallen. Indtil videre har jeg mest erfaring med at have hold inde i varmtvandsbassinerne, hvor jeg har brugt det meste af min tid som træner. Men jeg har også arbejdet på diverse AquaCamps og nyder tiden med børnene i ferierne.
Se hele beskrivelsen
Vis hold