Info om Efterårssæsonen 2021

På den anden side af sommerferien venter efterårssæsonen 2021 (E21), og vi er snart klar med en opdateret holdplan til jer, så I kan begynde at planlægge jeres hverdag efter ferien.

Vi arbejder stadig på at få de sidste detaljer i E21 på plads, men har nu nogle datoer klar til jer:

E21 Tilmelding åbner for dig og øvrige nuværende medlemmer mandag d. 2. august 2021. For nye medlemmer åbner tilmelding mandag d. 9. august 2021.

Du har som medlem altså en uges fortrinsret, hvor der er frit valg på alle holdtyper. Du har ikke førsteret til nuværende hold, men der burde blive nok pladser til alle nuværende medlemmer med de forhåbentlig færre restriktioner.

E21 Opstart: mandag d. 23. august (uge 34). Sæsonen E21 fortsætter til og med søndag d. 30. januar 2022 (uge 4), men vi holder ferie i hele uger i tråd med skolernes ferie (uge 42, 51, 52 og 1).

Når E21 Holdplanen er klar, er den tilgængelig under Sæson Program HER.

Hjælp OS med at stå helt KLAR-PARAT-START til efterårssæsonen!

For at få holdplanen på plads mangler vi fortsat 1-2 babysvømningsinstruktører, som kan varetage nogle dags- og/eller eftermiddagshold i klubben. Det er særligt torsdag, fredag og søndag, hvor vi mangler træner(e). Så er du måske en af de forældre, der har fået lidt ekstra interesse for babysvømning, mens du har gået hos OS, så tøv ikke med at give mig et kald eller et skriv!

Holdanbefaling

I starten af næste uge, sender vi en mail til de svømmere, som af deres træner, bliver anbefalet et andet hold til efterårssæsonen. De fleste af jer modtager nok ikke noget – det betyder, at vi anbefaler, at I fortsætter på jeres nuværende hold. Har du (dine forældre) spørgsmål til, hvilket hold vi anbefaler, kan I kontakte mig inden d. 3. juli, hvor jeg går på ferie. Jeg er nemlig først tilbage, når vi åbner for tilmelding d. 2. august, og der skulle du jo gerne være klar til at tilmelde dig! ??

Aqua og Teknik Camp

Hvis du er tilmeldt en af sommerens Aqua eller Teknik Camps, modtager du op til sommerferien (eller op til den uge, du er tilmeldt) en informationsmail, så du er HELT KLAR til en uges leg og læring hos OS.

TAK!

Til sidst vi jeg på klubbens vegne igen takke jer for jeres opbakning i endnu en forkortet og vanskelig sæson. Vi ser heldigvis frem mod en ny, som pt. ser ud til at kunne afvikles stort set uden restriktioner, så vi forhåbentlig kan vende tilbage til normalen. DET glæder vi os meget til, og vi håber at se jer igen på den anden side af sommerferien.

Rigtig god sommer til dig og din familie! ??