Så er vi endelig klar til at tage imod jer hos OS igen!

Hermed et overblik over, hvordan vi starter op. Vi håber, du (dine forældre) vil tage jer tid til at læse denne mail og medfølgende retningslinjer (dokumentlink længere nede), så I er klar til kommende uge.

Fra mandag d. 26. april 2021 genåbner alle vores vandaktiviteter for børn og unge under 18 år (dvs. til og med 17 år) med et forsamlingsloft på 25 inkl. nødvendige trænere/voksne/forældre på 18 år og opefter.

Hold med deltagende forældre; Baby, Småbørn og Vandhunde m. forældre (søndagsholdene) starter også, men vi må aflyse vores familiehold grundet stedets regler om nødvendige voksne.

Mod fremvisning af coronapas byder vi også velkommen til vores medlemmer på 70 år og opefter på følgende tidspunkt; mandag kl. 18.30-19.30, hvor der vil være mulighed for banesvømning og/eller Aquafitness/Jogging. Forsamlingsloftet for jer er 10 personer inkl. trænere. Deltagelse kræver tilmelding ved at KLIKKE HER.

Nye retningslinjer

Vi har glædet os meget til at byde både nye og ”gamle” medlemmer velkommen i SVØMMEHALLEN, hvor vi jo altså bare er bedst. Det er dog ikke uden udfordringer med de nye retningslinjer – herunder forsamlingsloftet på 25, som også gælder i hvert omklædningsrum, hvor vi i forvejen er liiidt presset.

Derfor har vi haft brug for nogle dage til at sikre, at vi overholder retningslinjerne med nuværende holdplan. For at skabe den nødvendige plads i omklædningen har vi igen et forskelligt antal svømmere på holdene – også på samme holdtype. Så undrer I jer over et lavt antal tilmeldte på jeres hold, så er det sandsynligvis pga. omklædning.

For at gennemføre vores aktiviteter skal vi hjælpes ad med at følge retningslinjerne. Det er derfor påkrævet, at du (dine forældre) læser DETTE DOKUMENT grundigt igennem, inden I kommer til svømning. Vi har igen halv-strenge regler for forældre, der ikke skal i vandet, så vi skal nok sørge for at tage godt imod børnene og hjælpe dem igennem omklædningen.

Mange tak for jeres opbakning og tålmodighed – særligt til jer, der har måtte skifte hold eller fået ændret svømmetid, for at få det hele til at gå op.

I er som altid velkomne til at ringe/skrive, hvis I er i tvivl om noget.

VI SES I KLORVANDET!

På vegne af bestyrelsen i Odder Svømmeklub