Fritidspas & donation

Fritidspas

Vi tager imod fritidspas fra Odder Kommune og Aarhus Kommune. Du har derfor mulighed for at tilmelde dig og få pengene refunderet når vi modtager dit fritidspas.

Hos Odder Kommune skal der søges om fritidspas i samarbejde med klubben. Kontakt derfor den breddeansvarlige, Gina, såfremt du er blevet henvist til at kunne søge om fritidspas, eller du allerede har et fritidspas fra Aarhus Kommune.

Du kan se Ginas kontaktoplysninger ved at
klikke her.

Donation

Odder Svømmeklub ønsker, at det er muligt for børn og unge at deltage
i vores fællesskab på trods af ressourcemæssige udfordringer.

Du er velkommen til at kontakte os hvis du kender til børn og unge fra familier i udsatte livssituationer, hvor det ikke er muligt at finde finansiering til kontingent.
I så fald kan vi vejlede omkring, hvilke puljer der kan ansøges om donation til kontingent.

Det er en forudsætning, at man selv har forsøgt at ansøge om et fritidspas hos Odder Kommune.

Du kan kontakte den breddeansvarlige omkring donationer. Du kan se hendes kontaktoplysninger ved at
klikke her.